2016年5月18日 星期三

【嘿嘿為食記】最強濃厚豚骨No. 1湯底。Bari-Uma 廣島霸嗎拉麵


今日去開銅鑼灣Shopping

就行去人稱拉麵街既登籠街搵麵食!

我真係好鍾意食麵,特別是拉入面隻溏心蛋。

最勁可以一次追加5隻蛋!

見到「最強濃厚豚骨No. 1湯底」馳名既

Bari-Uma 廣島霸嗎拉麵,未試過,一於試下。

店舖入面已經見到「最強....」的字眼,好有霸氣呀!



很貼心,一坐下店員就先給你一杯冷水。





餐牌還照顧到小朋友的需要,有兒童餐呢!



羽根餃子(HK$35),一客5隻,皮脆,OK la!



之後先黎一碗「雞义燒味玉雞白湯拉麵」(HK$88)

雞义燒,其實名副其實是义燒的做法,

將雞肉扎成肉卷,雞肉都幾嫩滑。

麵條的粗幼剛剛好,我喜歡軟身小小的!

這個湯底雖然是比一般雞湯更濃!

不過個人還是覺得比較淡,可能我比較重口味。

所以最後叫了碗重口味拉麵!

 


我比較喜歡這個辛辣灸燒豚肉味玉拉麵(HK$93)

而且選了中辛。灸燒豚肉聽說有1CM厚,不算肥…..

肥瘦適中,入口有小小融化的感覺....不錯!

而且豚骨湯底滲出啖啖灸燒豚肉的燒烤味,非常惹味!

湯底還有一隻小辣椒,辣者,可以選大辛,

一定滿足到你的要求


最後,溏心蛋真心覺得好食,值得一讚....

蛋漿是慢慢流出來,非常入味。


最後飲完湯底會見到4隻字「完食感謝」。

總結,我是會再來der!!



Bari-Uma 廣島霸嗎拉麵
登龍街28號永光中心地下

電話: 2180 9172

營業時間: 星期日-星期四: 11:00-23:00
星期五、六及公眾假期前夕: 11:00-00:30



歡迎加入HeiHei。嘿嘿的facebook,將一切美好的記錄下來。







沒有留言:

張貼留言